Wednesday, November 27, 2013

Parodi Si Cilik Penangan Zizan Razak + Bobo

Haaaa jangan ingat Mak Dara aje yang meroyan dalam keluarga Mak Dara hokayyyyy.. Penyakit ini juga kadang kadang telah berjangkit pada ahli keluarga Mak Dara juga. Dan yang terbaru anak buah Mak Dara si Adza Qaliesya atau nama timbangannya Kelly juga dah mula menunjukkan simptom simptom yang dia telah dijangkiti dengan virus ini muahahaha.. Tak percaya moh lihat video parodi yang dinyanyikan oleh anak saudara mak dara yang sempat dirakamkan oleh ibunya iaitu adik Mak Dara. Moh layannnnnnnz..

 

Haaa amacammmm.. part yang paling kitaorang tak tahan masa dia flip hair tu hahaha adoiiii .. Kalau nak tahu Kelly ni memang minatttt minattttt minattttttt sangat dengan Zizan Razak.. Hampir hari hari dia pasti akan nyanyikan lagu Infiniti Cinta nyanyian Zizan tu.. Dan semalam aksinya sempat kami rakam.. Bila kitaorang tengok tengok balik aksinya tu terutama cara dia kibaskan rambutnya tu sebijik macam si Bobo yang memang terkenal dengan parodinya tu kannnn... Itulah penangan si Zizan Razak dan Bobo hehe


THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK