Wednesday, March 5, 2014

Sesi Photoshoot Bersama Utusan Malaysia

Waduhh waduhhhh seperti yang Mak Dara khaborkan pada anda semua di entry INI tentang sesi photoshoot Mak Dara dan somi untuk akhbar Utusan Malaysia telahpun berjalan dengan lancar semalam.. Syukur alhamdullilah.. Namum somi mak Martias Ali tak dapat sertai photoshoot itu kerana tidak sihat maka yang dapat hadir hanyalah Mak Dara serta adik Mak Adza Nasyaemie yang sama sama menulis skrip filem bertajuk Bukit Besi itu.. Moh Mak Dara sharekan sedikit gambor kami yang sempat di snap itew ..

Mak Dara bersama Najib wartawan Utusan Malaysia
dan adik Mak Adza Nasyaemie

Kami diberitahu macam mana nak pose oleh Najib

konon kononnya time ni tgh bincang pasal skrip hehe




haaa time tangkap pic solo ni yg nebes ni haha

Mak Dara dan En Najib

Haa cukup lah tu kann karang banyak banyak sangat gambor karang ada yang muntah rainbow karang haha.. So begitulah adanya.. Bekerjasama dengan Wartawan En Najib ni memang sempoi habis.. Dia bagitau pose macam mana dia nak dan kita pun pose la.. Almaklumlah kita bukan retis mana tau nak pose macam mana haha.. 

Dikhabarkan bahawa artikel ini akan keluar di UTUSAN MALAYSIA pada 15hb Mac depan.. So jangan lupa dapatkan Utusan Malaysia ye hehe.. Jutaan terima kasih kepada wartawan ROSALINDA dan EN NAJIB kerana sudi featurekan Mak Dara serta Adza Nasyaemie dalam artikel anda berkaitan dengan Bukit Besi tu ya.. Really appreciate it.. Fuhhh eksided dan nebesss nak menunggu 15 mac ahaks..


THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK