Thursday, April 3, 2014

Turun Berat Badan 3KG Dalam Masa 11 Hari Bersama ISAGENIX !!

Mak Dara akui memang mak dara tak habis habis hadapi masalah dengan berat badan Mak Dara. Dah macam macam Mak dara cuba namun tiada hasilnya. Tapi sejak kebelakangan ni Mak dara tengok adik Mak dara Adza Tuty dah semakin selim melim aishhh tak boleh jadi ni...

 Adza Tuty kiri (sebelum) kanan (selepas)


Wajahnya dulu yang mempunyai double chin kini dah boleh nampak tulang pipi uols.. Uishhh jelesss hokayyy. Jadiii apalagi Mak pun korek lah rahsianya..
Rupa rupanya adik Mak dara menggunakan produk ISAGENIX set "COMPLETE WEIGHT LOST". 


Pek Penurunan Berat Badan ini merupakan pek amat sesuai bagi mereka yang ingin mengurangkan berat badan dengan program jangka-panjang yang boleh dilenturkan. Sistem ini merupakan laluan perintis untuk penurunan berat badan secara sihat dan telah direka untuk menghilangkan dengan lembut, kotoran yang boleh merbahayakan tubuh, sambil menyeduhkan ke dalam tubuh dengan vitamin-vitamin penting, botanik dan ramuan-ramuan semulajadi asli lain bagi membantu menumpahkan beberapa paun secara semulajadi tanpa penggunaan julap, perangsang atau ubat meningkatkan ekskresi air dari tubuh. Fungsi ISAGENIX set "COMPLETE WEIGHT LOST". 


    Pencetusan tenaga
    Penurunan berat badan yang selaras sepanjang masa
    Mengurangkan kehendak untuk makanan yang tidak menyihatkan
    Memperbaiki tonus otot
    Penghadaman yang seimbang

Dengan menggunakan ISAGENIX set "COMPLETE WEIGHT LOST" adik Mak Dara telah kurang berat badan sebanyak 3KG dalam masa 11 hari!!! Masyaallah bestttnyaaaa... Tapi katanya dia juga telah menjalani senaman dan juga mengamalkan pemakanan seimbang.. Semua itu harus seiring barulah boleh mencapai terget dengan cepat.

Adza Tuty bersama 2 orang anaknya 
amboii dah boleh nampak tulang pipi dah hehe

Oh tak boleh jadi ni.. Mana boleh Adek Mak Dara saja yang kurus sorang soranggg.. Mak pun nak jugakkkkkkk huhuhu... Jadi nantikan penurunan berat Mak Dara tak lama lagi ye..

Ok pada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan lebih banyak info atau ingin mendapatkan produk ISAGENIX ni boleh la hubungi adik Mak Dara di Facebook beliau di https://www.facebook.com/adza.tuty atau di Fanpagenya ADZA ISAGENIX MALAYSIA

Jom kurus bersama samaaaaaa!!!


Kedai Makan Murah Di Kuala Lumpur

Kedai makan murah?? Masih wujudkah di Kuala Lumpur ini? Jawapannya ADA!! Yup dalam banyak banyak kedai makan yang memberikan harga yang amat amat amat murah yang pernah Mak Dara makan antaranya ialah RESTORAN KOTA SULAIMAN di Setapak. Kedai makan ini amat berdekatan dengan Gym MizFits Fitness milik sepupu Mak Dara di bangunan StarPack Point itu. 

Mak Dara telah menjamu selera di kedai makan ini dan menu yang Mak Dara makan tengah hari tadi ialah nasi putih+ayam masak merah+telur dadar + ulam ulaman+ sambal belacan +air oren .. Cuba anda teka berapa harga yang dikenakan oleh pemilik kedai ini??? Harga untuk semua itu ialah RM4 sahaja!! Yup empat ringgit sahaja.. Masyaallah sungguh murah dan makanan yang disediakan memang sangat lazat seakan masakan kampung .


Di hadapan Kedai KOTA SULAIMAN

deretan lauk pauk

meja ala ala kantin.. soo classic

aneka air sejuk dan panas RM1 secawan



menu dan harga yang diletakkan oleh Restoran Kota Sulaiman

Bukan sahaja harga yang dikenakan murah yang membuat Mak Dara kagum , Mak Dara bertambah kagum apabila pemilik kedai ini menyatakan bahawa semua pekerja yang diambil bekerja di kedai ini kriteria yang wajib ialah setiap pekerja haruslah terdiri dari mereka yang tahfiz. Dari tukang masak sehingga kepada semua pekerja semua harus terdiri dari tahfiz.. Masyaallah !! Kedai ini benar benar istimewa! 

Mak Dara bersama pemilik kedai Pakcik dan anaknya

Kedai Kota Sulaiman ini juga menyediakan khidmat katering . Fuhhh kalau buat katering mesti dapat harga yang amat amat berbaloikannnn.. Mungkin ada yang kata banyak lagi kedai makan yang murah sekitar KL . Ya mungkin benar. Namun restoran ini adalah yang paling murah dan sungguh istimewa yang pernah Mak Dara menjamu selera. Kedai yang lain lain tu Mak belum sampai lagi..

Jadi pada mereka yang tinggal berdekatan Danau Kota Setapak KL. Moh le kita ke RESTORAN KOTA SULAIMAN dan menjamu selera di kedai yang amat amat amat berpatutan dan istimewa ini..

RESTORAN KOTA SULAIMAN
Block E-02-03
Star Pack Point Setapak, 
Jalan Taman Ibukota, Taman danau Kota
53300 Kuala Lumpur, Malaysia


THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK