Sunday, April 6, 2014

Bila Dah Bosan

Aku dah bosan aku dah bosannnnnn... Haaa pernah dengar tak lagu Amy search tu.. Rasanya itulah yang berlaku pada anak anak mak dara dua orang ni Si Kasih dan Si Isabella.. Ye lah patutnya hujung minggu macam ni kami selalunya keluar jalan jalan bersama.. Tapi dek sebabkan mak dara dan somi agak sibuk dengan kerja kerja kami maka hujung minggu ni anak anak dok aje lah di rumah .. Dan bila tiada aktiviti menarik yang berlaku maka..... Ini lah yang terjadi hahahaha


Ish ish ikut perangai sapalah ni agaknya haaaa..... Errrrr... jap macam pernah tengok pose ni tapi di mana ye hmmmm...


Errrrr memang kompom le ikut perangai mak dara dan somi hahahaha.. Adoiiiiiii mana tak tumpahkan kuah kalau tak ke atas roti canai ye dak hahahahaha... #apapuntakboleh ;p

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU SEMUAAA!!!



THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK