Thursday, May 22, 2014

12 hari berlalu

Hari ini masuk hari ke 12 somi mak dara dimasukkan ke hospital.. dan selama itu juga mak dara menemaninya.. perghhh sejuk benor aircond di ward ni.. terutamanya di waktu malam.. menusuk ke tulang.. sulap silap esok pagi mak dah jadi beku macam eskrem malaysia tu hehe..

Mengenai tahap kesihatan somi mak.. insyaallah.. mak tak putus putus berdoa kepada Allah swt agar menyembuhkan penyakitnya secepat mungkin.

Kata doktor somi mungkin akan lebih lama berada di hospital.. tak mengapa tak kisah berapa lama pun masa diambil kami akan turuti .. asalkan somi mak mendapat rawatan yang sepatutnya..

Bosan duduk di sini? Tak jugak la boleh juga teman somi sembang sembang.. dia tengok muka cheq.. cheq tengok muka dia.. macam orang bercinta kekdahnya..

Namun kehadiran  teman teman membuatkan somi mak gembira dan terhibur la sikit. Semalam teman temannya seperti Abang Zulkifli M Osman dan pengarah hebat Abang Murali , pelakon Zurina dan juga producer Encik Baha ada datang melawat. Banyak kata kata semangat diberikan oleh mereka. Mereka memang sangat sangat baik dan sangat prihatin..

Terima kasih semua yang datang melawat dan pada yang mendoakan akan kesihatan somi mak ya.. mak sangat sangat menghargainya...


THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK