Saturday, April 23, 2016

Stress Menjadi Anak Kepada Ibu Meroyan

Haaaaa ingat jadi anak kepada seorang ibu yang meroyan senang ke? Terutamanya kalau angin meroyan ibu itu separah Mak Dara muahahaha (gelak jahat ;p ) Walau dimana mereka berada mereka harus berwaspada kerana angin meroyan mak akan datang pada bila bila masa.. masa baru bangun tidur ke.. tengah makan ke.. tengah dibilik kecil ke.. atau pun tengah berwhatsapp.. Ini lah yang baru berlaku pada anak Mak Dara yang kedua iaitu Adza Danina Kirana tatkala Mak Dara keluar untuk meeting semalam.. Yaaaa meeting berlangsung lebih lama dari yang mak jangkakan.. Jadi aatas sikap prihatin terhadap ibunya anak mak pun whatsapp la Mak Dara.. dan ini yang berlaku...


Korang rasa tak berbulu ke anak mak bila dapat jawapan macam ni dari Mak hahahahaha.. Nasib baik lah semua anak anak Mak Dara dah biasa dengan gurauan dan kemeroyanan ibu mereka ini.. Jadi diorang layan kan jer lah..

Sabar ye anak anakku.. Walaupun mama kuat meroyan namun mama sayangkan korang semua hingga ke jannah insyaallah..

Emmm ada yang nak berwhatsapp dengan Mak? ngehngehngeh.. 


THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK