Sunday, July 17, 2016

Sudah Kahwin Ke Belum?

Tak sah raya jika tiada soalan soalan cepu emas dari rakan dan keluarga.. Contoh soalan cepu emas yang sering di tanya.. Dah kahwin ke belum? Bila nak timang cahayamata? dan banyak lagilah.. Ramai yang selamba je dapat menjawab soalan soalan cepu mas macam tu dan ada juga yang terkedu dan tak tahu menjawabnya.. Mak Dara juga tidak terlepas dari menerima soalan cepu emas ni dari teman Mak dari kampung melalui massage whatsapp..


Errr terkedu bila mak dara mendapat soalan macam ni tempoh hari.. Ida adalah panggilan Mak Dara antara keluarga dan teman rapat Mak Dara.. Dan ini soalan yang diajukan pada mak .. Haha tapi mak tahu niat teman mak dara ni baik dan ikhlas.. She is concern about me.. So mak takdelah nak sentap atau nak melatah.. Cuma mak minta teman mak untuk doakan yang terbaik untuk Mak itu sahaja ..

Jadi pada anda yang telah atau bakal mendapat soalan cepumas macam ni jangan terus naik marah .. Just chill ok.. Meh Mak tujukan lagu istimewa ini buat anda .. Terima lah lagu SUDAH KAHWIN KE BELOM khas buat korang kekekekeke.... ;p



THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK