Wednesday, February 15, 2017

Musim Demam Burung Merpati

Musim Demam Burung Merpati 

Bahaya!!! Sangat Bahaya!!! Hampir 50% peratus teman teman FB Mak Dara telah terkena Demam Burung Merpati ini!!!! Korang juga terkena dengan virus ini? Nak tahu bagaimanakah rupa Demam Burung Merpati ini?? Mari mak berkongsi dengan anda.. Rupanya adalah seperti dibawah..


FB COMMENT - DOVE

APEKAHHH?? APEKEHENYER? Burung merpati ni memenuhi hampir kebanyakan timeline di FB.. Hampir kebanyakkan teman teman memuat naik status dengan disertai oleh burung merpati ni.. DEMAM BURUNG MERPATI benor kome sekalian yer.. Takpe lah .. teruskan dengan dengan demam burung merpati ni asalkan korang happy.. Errr sebenornyer mak pon dah terjebak sama.. hampehhh betul.. Pantang nampak benda yang baru semua nak cuba hahahahaha


9 comments:

  1. rasa nak tampar je burung tu kan? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnnnn terutama yg dok hangguk kepala nom stop tu.. rasa mcm nak sembelih buat gulai kekeke

      Delete
  2. nasib cik nor tak tersampuk jgk..haha

    ReplyDelete
  3. kiut nye...naseb baik rietta xde fb...klu tak, rietta pown nk guna juga icon cute tu...hehehe...

    ReplyDelete
  4. Kiut trash doves ni ,kak..tapi gerem rasa nak penyet2 pon ada

    ReplyDelete
  5. rasa nak unfriend je diorng semua ni

    ReplyDelete
  6. haha memang penuh timeline dgn menatang ni..

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK