Showing posts with label MAKEUP ARTIS. Show all posts
Showing posts with label MAKEUP ARTIS. Show all posts

Sunday, April 1, 2018

MUA MAKEUP ARTIS YANG TERLAMPAU

MUA singkatan kepada MAKEUP ARTIS.. Dimana mana pun sekarang penuh dengan video video makeup tutorial kan?? Tapi malam ni Mak Dara nak ceritakan tentang seorang MUA YANG TERLAMPAU...

Tapi sebelum tu biar Mak Dara ceritakan babak yang berlaku then diakhirnya baru korang akan faham kenapa dia digelar MUA YANG TERLAMPAU...

Adza Isabella : mama makeupkan belle...

Mak Dara : makeup macam mana ?

Adza Isabella : macam mana pun takpe..

(Setelah beberapa ketika)

Mak Dara : okeh siappppppppppp

Adza Isabella : mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😭😭😭😭😭

Image may contain: 2 people, closeup

Image may contain: 1 person, closeup

Image may contain: 1 person, closeup

Haaaa tak ok ke Mak Dara makeupkan anak bongsu mak ni.. CUTE APA.. kan kan kannnnnnn... Hahahahahahahaha .. tu laaaaa.. suruh lagi mak hang yang ngantuk ni mekap memalam buta.. ni la jadinya.. nak kata mekap style apa pon tak tau la.. macam kancil pun ada 🤣🤣🤣🤣🤣 .. adakah mak dara MUA MAKEUP ARTIST YANG TERLAMPAU?? Rasanya mak dara MUA YANG TERLAMPAU MENGANTUK adalah lebih tepat 😉😉😜😜

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK