Showing posts with label Ogy. Show all posts
Showing posts with label Ogy. Show all posts

Saturday, April 23, 2011

MIZA , AIDA , AMIR TERSINGKIR, FINA & HAZAMA MASUKI AF9



MIZA TERSINGKIR DARI AF9!! Mak Dara tak terkejut dengan penyikiran Miza ni.. Majoriti yang tidak mengundi Mira maybe sebab Mira ini agak lantang bila berbicara sejak kebelakangan ni.. Terutama ketika satu episod tirai akademi dimana Miza bercakap tentang 4 calon peserta yang diwar warkan bakal dimasukkan dalam OPERASI GUGUR minggu ni.. Memang kurang enak didengar..Apa apapun all the best dik!

Ingatkan dia sorang aje yang tersingkir tiba tiba Pak Nil umumkan Aida dan Amir turut tersingkir.. Nah kauuuu.. 3 sekali tersingkir... Kesian juga pada diaorang tapi nak buat macam mana kan dah takde rezeki...

namun tahniah Mak Dara ucapkan pada Fina dan Hazama kerana berjaya diserapkan ke dalam AKADEMI FANTASIA 9.. buat yang terbaik guys.. Buktikan bahawa korang memang layak untuk berada di AF9 tu

Apa apapun Mak Dara vote for FINA!!! =)