Showing posts with label borak kosong. Show all posts
Showing posts with label borak kosong. Show all posts

Friday, May 6, 2011

MAK DARA NAK UBAH WAJAH

Jangan terkejut.. Mak Dara bukan nak ubah wajah.. Nak buat botox atau sekawasan dengannya. Bukan.. Kisahnya macam ni.. Mak Dara berblogwalking tadi dan tiba tiba mata terpaku bila melihat...


 Dalam entry ni header tu tak bergerak geraklah.. Tapi di blog Adik Fahmi ni header dia memang bergerak gerak.. Mata pun layannnnz aje bila tengok .. Jadi macam budak budak balik pulak rasanya hehe.. Tapi serius Mak Dara suker.. Tak pecaya cetengok sendiri di blognya @ fahmimahat.blogspot.com Cunn kan..

Membuatkan Mak Dara lebih teruja bila dapat tahu bahawa Adik Fahmi ni ada mengambil tempahan membuat Flash Header.. Apalagi terusssss Mak Dara contact utk buat tempahan...


Tak lama lagi bakal bertukaulah wajah header Mak Dara ni... Tungguuuuuuuuuu

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK