Monday, May 4, 2015

Demam DUBSMASH melanda Malaysia

DUBSMASH .. Pernah dengar akan Dubsmash? Dubsmash adalah sebuah aplikasi di smartphone yang membolehkan pengguna yang memuat naik aplikasi ini untuk membuat video pendek sambil merakam video diri sendiri berlatarbelakangkan bunyi dialog atau bunyi dari orang terkenal atau filem. Ramai selebriti tanah air seperti Dato Siti Nurhaliza , Zain Saaidin dan ramai lagi telah memuatnaik dan berkongsi video dubsmash mereka ke instargam, whatsapp dan juga di FB.

Mak Dara juga tak terlepas dari terkena demam Dubsmash ni.. Al maklumlah macam sesuaiii jer kemeroyanan mak dara dan aplikasi ni.. Nak nengok dubsmash Mak Dara? huhuhu tadaaaa....




Menjadi tak dubsmash Mak Dara haha.. Ni lah jadinya bila angin meroyan melanda.. Mak Dara pasti ramai dari anda yang dah pun terjebak dan membuat video dubsmash anda sendiri kan.. Pada yang belum moh le cuba.. Jom sama sama meroyan jommmm



THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ AXA AFFIN Life Insurance Malaysia

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK